You are not my actionman anymore

For a new you

It's alright with me
Here we go again
bye for now ne

Hey summer comes 
Will I see again
Friend I love

Wilter for me ok
I will never forget then
Spring back up for me

wherever gone
keep me with you ok
But I will search

Early Birdie
Den senaste tiden har innehållt många förändringar för min del, själv känner jag att det kanske varit lite mycket att handskas med, but it's alright.
Man skulle kunna säga att jag blivit fågelskådare, om än en mycket obildad sådan. jag finner mig ofta iaktagandes de små sparvarna som fridfullt pickar i rabatten utanför vårt kök, eller de som glatt hoppar runt bland gravarna i sandras trädgård, ja till och med de som kvittrar utanför det fönster jag råkar befinna mig bakom.
Det är lugnande att se på när fåglar obekymrat pickar, vilket sätt kan jag dock inte riktigt sätta fingret på.

In 5 years time we could be walking round the zoo.
Alla runt omkring mig pratar om sommaren, kanske även jag, det är något som framställs som efterlångat och vackert; något att se fram emot.
Men vadå se fram emot, sommaren betyder slut. Slutet. THE END. Slutet på min underbara högstadietid. Slutet på den period av mitt liv då jag utvecklats som människa och funnit mig själv mitt bland underbara vänner.
Kanske är det lite deprimerande då; att skiljas åt för sommaren och ses ibland till hösten.
Jag kommer sakna det här jag haft.
Jag kommer sakna det jag vant mig vid.
jag kommer sakna trygghet.
Kanske är det lite deprimerande då att alla är så glada; så underbart glada.


Kommentarer
Postat av: sandra

bra skrivet! men iaf jag tror att det kommer att bli bra alltihop. att ha kompisar som inte är direktkopplade till ens skola är rätt praktiskt om man vill ta det lugnt o bara ha kuul. :)

att hitta nya kompisar och ha "gamla" som en grund är en trygghet det med.

2009-06-10 @ 17:20:45
URL: http://sandhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0