OMFGGZZ WE LIKE TO PARTY !

har alltid (två sekunder) undrat vad Z i ZOMFG står för...

som en liten haiku dikt försökte jag i korta ord förklara för mig själv vad jag kände ;
två knoppar i sömn
fem tankar på resa bort
en sek vad sa du

sedan glömde jag bort meningen med livet... '-.-

hundra hundar har hittat hem hos hasse hur hann henrik hit? goliat. tekno kan få gamla hundar dansa. jag skulle vilja ha kareoke till teletubbies låten. undrar om min nördighet överskrider normen?

jag tror just hon sa ngt... kan inte koma på vad det var... vad var det nu då... jag borde fråga.... den där bilen hade ingen registrerings skylt där fram!



det största som hänt mig sedan jag flyttade upp till övervåningen har varit att ehmm nej inget faktiskt FÖR JAG ÄR EN MYCKET HÄNDELSELÖS MÄNNISKA HA!

jag vill ha en cape-----

en sån som alla superhjältar har...
tänk om jag vore en superhjälte ----- då skulle jag flyga upp i en trädtopp och le.
var det det enda jag kunde komma på? hmmmmm
tio laxar i en laxask
tio laxar i en laskask
tio laskar i en laskask
tio laxar i en laxax




Status: instängd på mitt rum och lyssnar till de gälla skratten av mer sociala individer.

Sysselsättning: inspekterar glaset i mitt fönster med drastiska metoder.

Land: Elsewhere.

Kopp: Mcdonalds med skruv i.



Kommentarer
Postat av: sandra

zleepy kanske, eller varför inte zeebra eller zöötw

2009-01-18 @ 00:10:28
URL: http://sandro.bloggie.se
Postat av: Sandrao

OMFGZ is an exaggeration of OMFG, meaning Oh my fucking god.

You use it to impersonate an over enthousiastic person.

Z:et står alltså inte för något, utan man lägger bara till det för att få det FRÄÄNT! yeah

2009-01-24 @ 17:33:48
URL: http://sandhuset.blogg.se/
Postat av: plingrid

FRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNT

2009-01-25 @ 19:22:23
URL: http://plingrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0