wakari mashita

Gomen na sai minna!! hontoni arigatou FÖR INGENTING!!! Inga kommentarer *känner mig mycket MYCKET bortglömd* HMPFT(!)

tio laxar i en laxask:
*kan inte ens säga det en gång utan att misslyckas*



Igår när var inne på, jag tror det var veoh eller något, så var det en sådan där typ reklam grej som gör något när man har pilen på den OCH FAN VAD RÄDD JAG BLEV; helt plötsligt efter ett anime avsnitt, när allt omkring mig var lugnt och oskyldigt tyst kommer en rakarbajsar fräsning! HOLY CRAP; hela jag hoppa till, jag fattar inte hur de tror någon vill köpa den där podukten om deras första möte med den var ett skräckinjagande snörvel... Ibland förstår jag inte hur sådana där reklam snubbar tänker.... *skräckslagen min skiftar till tummen ned*

AND NOW FOR THE WEEKLY HAIKU;

Tio höns idag
Sju imorgon klockan ett
Jag gillar kyckling

Eeeeheee..... Inga kommentarer; se den som en konstnärlig bedrift.....                       Or something like that.....
Nej men allvarligt, den har ett budskap...

SANDHUSET !
I challenge you:  This is my formal request of a Haiku challenge. The competition will start as soon as you agreee to it and the posts will be sent on Sundays, that is, once a week. The winner will be confirmed by the readers and the prize will be to have an uplifting Haiku written about you by the loser.
Please accept.   
                                                                                                                                                                 / your fishfriend, sincerely.

HM4
Undrar vad som skulle hända om en jätteskål föll över mig och började nynna på en vaggvisa, för att få mig att sova, för att jag inte skulle göra några ljud, för att ingen skulle hitta mig! ZOMG!! JAG SKULLE JU DÖ DÄRINNE!!
Att komma ihåg:
Om Pling varit borta suspiciously long, och du ser en gigantisk skål uppochnedvänd, är det högst
troligt att den tagit henne tillfånga!
 

GLÖM ALDRIG BORT MIG! 

Kommentarer
Postat av: Sandrao

Ha! jag antar utmaningen!

Jag kommer polera banan med dig.

2009-02-02 @ 17:56:32
URL: http://sandhuset.blogg.se/
Postat av: Matildrao

Jävlar vad du skriver på :D go girl <3

2009-02-05 @ 18:26:39
URL: http://matildrao.blogg.se/
Postat av: Sandrao

JAG ÅNGRAR MIG! DRAR MIG TILLBAKA!!

2009-02-06 @ 15:26:45
URL: http://sandhuset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0