avokado

jag tycker inte om avokado... men här är ett väldigt rolig bloggande jag läste på starlounge.se:

Sebastian: Daniel, do you miss Bettan?

Daniel: Well.... yes... maybe?

Sebastian: She's got replaced by an avocado!

Jag: You should say hello to her!

Daniel: (Går till avokadons plats och klappar lite) Well, hellooo! (tänker efter) It's going to be strange with the bylines: "Written by: Avocado"



HAHAHAHAHAHHA 8D

hmm jag vad har jag mer att skriva om... kanske msn kommandon! ja för jag tycker de är väldigt praktiska, särskilt när ens kompisar har samma XD som t.ex. hm4 och galen5 och tjott osv. HEHE...

josefin tycker inte om när man skriver msn kommandon i sms... (6) mohohohooho

ville bara nämna det XD 

"i never thought the day would come when i would be attacked by strawberries..." - Takahashi MIsaki

"the days of being attacked by cherries have begun." -Takahashi Misaki

HAHAHAHAHAHAHA XD , ingen som inte läst Junjou Romantica lär fatta det här (detta är ett internskämt) hehe...
ps. i Japan skrivs efternamnet först så karaktären heter "Misaki"





Trudi Canavan är en grym författare, jag har läst; Priestess of the White(den i mitten längst ned) och Magicians Guild (i mitten högst upp) jag håller på att läsa The Novice (till vänster överst sedd framifrån)

PUSS & KRAM /plingrid


Kommentarer
Postat av: plingrid

ojojj hm2 finns inte XD jag menade hm4!!!!!!!!!

ush så pinsamt

2008-10-03 @ 22:33:38
Postat av: plingrid

nej men hanna din galning det står ju hm4 fyra XD

2008-10-03 @ 22:34:35
Postat av: simba

jag känner mig som en snigel när jag läser.

2008-10-05 @ 19:56:32
Postat av: plingrid

snigel... hm4

2008-10-07 @ 20:34:32
Postat av: några säger usagi andra sandra...

ja, en snigel som läser långsamt.. som liksom kryper över bokstäverna.

Blogga mer!

2008-10-14 @ 18:12:57
Postat av: Akikawa

haha kanske dt men bara om du också gör det XD

kommer aldrig behöva blogga igen

2008-10-14 @ 18:35:33
Postat av: Meckii

Hahah ! Seriöst JR är så fedt bra!

Åh misaki e så sjuukt sööt när han säger det :D haha

2008-10-25 @ 21:53:50
Postat av: Anonym

Hej! Alltså jag undrar bara om du VILL vara asiat?? Du har typ 1000 bilder på dem

HEHE

PUSS! :)

2008-10-26 @ 22:28:28
Postat av: jag

ja !!! det skulle vara fett coolt att va asiat men född som man är i sverige så... aja men det är lite "disadvantage" var det gäller språket men asså grejen e att jag tycker de e heta!!! XD

2008-11-02 @ 00:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0